Zapytanie ofertowe nr DobryStart/1/2019
w ramach projektu „ Dobry start – edukacja przedszkolna w Gminie Choroszcz” nr WND-RPPD.03.01.03-20-005/17 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,
Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.3. Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w ramach BOF.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Choroszcz z siedzibą ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz
REGON 050659020
tel. (85) 713 22 00
fax (85) 719 18 39
e-mail: urzad@choroszcz.pl
Osoba do kontaktu: Ewelina Jakubowska
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby realizacji Projektu „Dobry start-edukacja przedszkolna w Gminie Choroszcz”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w wykazie ilościowo-asortymentowym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 CZĘŚĆI:
Część 1 – zakup i dostawa materiałów biurowych
Część 2 – zakup i dostawa urządzeń biurowych
- Kody CPV :
30192131 - Ołówki automatyczne
30197000 - Drobny sprzęt biurowy
30197100 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
30197220 - Spinacze do papieru
30197630 - Papier do drukowania
30197644 - Papier kserograficzny
30213100-6 – Komputery przenośne
30000000-9 – maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w następujących terminach:
1) Rozpoczęcie – od daty podpisania umowy
2) Zakończenie – do 06 grudnia 2019 r.
IV.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Wymagania podstawowe.
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
- Forma oferty.
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Oferta zawiera jedynie uzupełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 2 oraz wykaz cenowy stanowiący załącznik nr 2a lub/i załącznik nr 2b do zapytania ofertowego.
3) Oferent składa formularz ofertowy i wykaz cenowy tylko na części na które składa ofertę.
4) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Oferty należy składać drogą elektroniczną na e-mail: ejakubowska@choroszcz.pl, faksem 85 7191839 lub w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Choroszczy, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz do dnia 18.11.2019 r. do godz. 11:30.
- OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- a) oferta, co do formy opracowania i treści, spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym,
- b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- c) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
- Wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:
L.p. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena oferty |
100% |
VII. ZAŁACZNIKI
- wykaz ilościowo-asortymentowy
- formularz oferty
2a. wykaz cenowy – część 1
2b. wykaz cenowy – część 2
- wzór umowy
Metryka strony