Sprawy obywatelskie - meldunek

URZĄD MIEJSKI

W CHOROSZCZY

Referat Spraw Obywatelskich

Choroszcz ul. Dominikańska 2 (pokój Nr 1)

Tel. 85 713-22-21

Godziny pracy: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek, środa, czwartek, piątek 7.30-15.30.

Justyna Sowińska

 

EWIDENCJA LUDNOŚCI

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 772 z późn. zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 1852).

3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2015 r., poz. 783 z późn. zm).

4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 lutego 2012 r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrach PESEL oraz w rejestrach mieszkańców i rejestrach zamieszkania cudzoziemców ( Dz.U. 2015 r. poz. 1290);

5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestrów mieszkańców, rejestrów zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL (Dz. U. 2015 poz.1388);

Poradnik Ministerstwa Cyfryzacji dotyczący załatwiania spraw meldunkowych w tut. Urzędzie i za pośrednictwem Internetu: Link

W załączeniu formularze potrzebne do załatwienia spraw w Urzędzie Miejskim w Choroszczy

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Wiszowaty

Data wytworzenia: 2018-05-09

Wprowadzający: Andrzej Sołowianiuk

Data modyfikacji: 2023-05-17

Opublikował: Andrzej Sołowianiuk

Data publikacji: 2007-05-21