Struktura organizacyjna Urzędu Miejskiego w Choroszczy
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
Urzędu Miejskiego w Choroszczy
Urząd Miejski, zwany dalej Urzędem, realizuje zadania:
1/ własne Gminy wynikające z ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023, poz. 40 ze zm.), innych ustaw oraz Statutu Gminy Choroszcz,
2/ zlecone z zakresu administracji rządowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3/ przyjęte w drodze porozumienia od administracji rządowej, lub innych jednostek samorządu terytorialnego,
4/ dotyczące prowadzenia wspólnej obsługi w ramach Urzędu Miejskiego w Choroszczy dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy.
Siedzibą Urzędu jest miasto Choroszcz.
Pracą Urzędu kieruje Burmistrz przy pomocy Zastępcy Burmistrza i Sekretarza.
Zadania Zastępcy Burmistrza i Sekretarza ustalane są odrębnymi zarządzeniami.
Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania, a także organizację pracy Urzędu - w zakresie ustalonym przez Burmistrza.
W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
- Wydział Organizacyjny,
- Wydział Finansowy,
- Wydział Inwestycji i Infrastruktury,
- Wydział Geodezji, Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej,
- Wydział Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Środowiska,
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Wydział Spraw Obywatelskich,
- Warsztat,
- Inspektor Ochrony Danych,
- Podmiot ds. Zgłoszeń Naruszeń Prawa,
- Rzecznik Prasowy.
W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
1) Zastępca Burmistrza;
2) Sekretarz Gminy;
3) Skarbnik Gminy pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Wydziału Finansowego;
4) Główny Księgowy pełniący jednocześnie funkcję Zastępcy Kierownika Wydziału Finansowego;
5) Kierownik Wydziału Organizacyjnego;
6) Zastępca Kierownika Wydziału Organizacyjnego;
7) Kierownik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury;
8) Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji i Infrastruktury;
9) Kierownik Wydziału Geodezji, Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej;
10) Zastępca Kierownika Wydziału Geodezji, Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej;
11) Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Środowiska;
12) Zastępca Kierownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Środowiska;
13) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich;
12) Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego pełniący jednocześnie funkcję Zastępcy Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich;
13) Kierownik Warsztatu.
Wydziały i inne jednostki organizacyjne prowadzą sprawy związane z realizacją zadań i kompetencji Burmistrza oraz Rady Miejskiej.
Metryka strony