Ogłoszenie: Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Choroszcz
Termin ważności strony | 2013-08-28 |
---|
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz
Ogłasza na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr. 113 poz. 759z póżn. zm.) przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa:
Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkół Podstawowych w: Choroszczy, Kruszewie, Złotorii, Szkoła Filialna w Rogowie i Zespołu Szkół w Choroszczy.
CPV- 55.52.40.00-9.
Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok.150 obiadów dziennie.
Oferta powinna zawierać cenę netto 1 obiadu oraz cenę brutto.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można uzyskać w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Choroszczy, 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2 lub na stronie internetowej www. choroszcz.pl. Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Jolanta Andruszkiewicz tel. (085) 713 22 26.
- Zamawiający nie przewiduję składania ofert częściowych ani wariantowych
- Termin wykonania zamówienia: od 15 września 2013 r do 28.06. 2014r.
- O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm.)
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm.)
c) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z
wymaganiami ustawowymi,
d) dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
e) posiadają środek transportu do przewozu posiłków,
Spełnienie powyższych warunków będzie odbywało się na podstawie analizy dostarczonych dokumentów – określonych w SIWZ (spełnia/nie spełnia).
- Oferta zostanie wyłączona z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena ofertowa netto jednego obiadu – 100%
- Oferty należy składać do dnia 28.08.2013r.do godz.1000 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Choroszczy, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz,
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
- Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
- Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Nie przewiduje się zamówień uzupełniających
Metryka strony