Ogłoszenie -dostawa paliwa – oleju napędowego do autobusu szkolnego.

Termin ważności strony 2014-01-28

ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ w Choroszczy

ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz,

Ogłasza na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy.

1. Przedmiotem zamówienia jest:

    • dostawa paliwa — oleju napędowego do autobusu szkolnego.

Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV): 09.13.41.00-8.

Szacunkowa wielkość dostawy 14 150.

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można uzyskać w siedzibie zamawiającego codziennie w godzinach od 8.00 do 15.00. Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Andrzej Winnicki tel. 85 719 31 78. SIWZ można pobrać ze strony internetowej www.choroszcz.pl .
  2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani wariantowych.
  3. Termin wykonania zamówienia: 04 lutego 2014 r. — 31 stycznia 2015 r.
  4. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    • nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
    • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Spełnienie powyższych warunków będzie odbywało się na podstawie analizy dostarczonych dokumentów - określonych w SIWZ (spełnia/nie spełnia).

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

· cena ofertowa - 90%

· odległość stacji paliw od miejsca parkowania autobusu — 10%.

7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

8. Oferty należy składać do dnia 27.01.2014 r. do godz. 12.00 w Zespole Obsługi Szkół

w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Nie przywiduje się zawarcia umowy ramowej.

11. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  1. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  2. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

Ogłoszono 20.01.2014 r. w:

1. Biuletyn Zamówień Publicznych

2. www.choroszcz.pl

3. tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego Choroszczy

4. tablica ogłoszeń Zespołu Obsługi Szkół w Choroszczy

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zespół Obsługi Szkół w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz (tel./fax. 85 719 31 13, e-mail:oswiata@choroszcz.pl) NIP 966-13-93-834, regon 050844325, zwany dalej Zamawiającym, ogłasza na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zwanej dalej ustawą, przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy.

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliwa — oleju napędowego do autobusu szkolnego.

Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV): 09.13.41.00-8.

Szacunkowa wielkość dostawy — 14 150 litr.

Oferta powinna zawierać jednostkową cenę brutto oraz stosowny stały upust do jednostkowej ceny brutto za 1 litr oleju napędowego - w złotych oraz odległość stacji paliw od miejsca parkowania autobusu - w kilometrach.

Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1058).

Rozliczenia miedzy wykonawcą, a zamawiającym będą prowadzone w PLN.

2. Termin wykonania zamówienia: 04 lutego 2014 r. - 31 stycznia 2015 r.

3. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

q nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy

q spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

Oferta zostanie wyłączona z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. Spełnienie powyższych warunków będzie odbywało się na podstawie analizy dostarczonych dokumentów - określonych w SIWZ (spełnia/nie spełnia).

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.

5. Zamawiający nie przewiduje:

- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

- zawarcia umowy ramowej,

- zamówień uzupełniających,

- wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,

- wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy

6. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub w innej trwałej i czytelnej formie oraz podpisana przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz (uprawnioną zgodnie z wpisem do rejestru handlowego lub z zaświadczeniem wpisu do ewidencji albo przez osobę uprawnioną).

Wszystkie strony (kartki) oferty muszą być spięte (zszyte) we właściwej kolejności w sposób uniemożliwiający dekompletację, a każda strona (kartka) oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

7. Porozumiewanie zamawiającego z wykonawcami odbywać się będzie pisemną,

faksową oraz elektroniczną poprzez pocztę elektroniczną. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Odpowiedzi na złożone pytania zostaną przesłane pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną wszystkim uczestnikom przetargu pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Osobą po stronie Zamawiającego, uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Andrzej Winnicki - dyrektor Zespołu Obsługi Szkół w Choroszczy ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz tel./fax. 85 719 31 13, kom. 663 007 488, e-mail:oswiata@choroszcz.pl.

8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

11. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego - Zespole Obsługi Szkół w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz woj. podlaskie, do dnia 27.01.2014 r. do godz. 12.00. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować: Zespół Obsługi Szkół w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 ChoroszczOferta na dostawę paliwa — oleju napędowego do autobusu szkolnego”.

Koperta wewnętrzna oprócz jw. winna zawierać nazwę i adres wykonawcy.

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.01.2014 r. o godzinie 12.05 w siedzibie Zamawiającego - Zespole Obsługi Szkół w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz.

13. Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie:

q wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1),

q aktualny odpis z właściwego rejestru lub z CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

q oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22. ust. 1 ustawy,

q oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24. ust.1 i 2 ustawy,

q oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej,

q dokument potwierdzający jednostkową cenę brutto za 1 litr oleju napędowego na stacji benzynowej w dniu 20.01.2014 r.

Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty.

14. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

· cena ofertowa litra oleju napędowego — 90%

· odległość stacji od miejsca parkowania autobusu (Choroszcz, ul. Mickiewicza 28d) — 10%

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów.

Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona według następujących zasad:

wartość najniższej oferty

cena ofertowa litra oleju napędowego =" wartość ofertowa X 90

odległość najmniejsza

odległość stacji od miejsca parkowania autobusu =" odległość ofertowa X 10

gdzie:

- cena ofertowa litra oleju napędowego stanowi różnicę pomiędzy ceną jednostkową brutto za 1 litr oleju napędowego określoną na dzień 20.01.2014 r., a stałym upustem od ceny jednostkowej brutto

- odległość stacji od miejsca parkowania autobusu obejmuję drogę od stacji paliw do posesji położonej w Choroszczy przy ul. Mickiewicza 28d (drogami publicznymi).

W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

15. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy o zamówieniach publicznych oraz specyfikacji i uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteria wyboru.

16. W przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego (umowa — załącznik Nr 2).

17. Jeśli nie zajdą żadne nadzwyczajne okoliczności (odwołania, skarga do sądu),zostanie

wybrany oferent, którego oferta zdobyła największą ilość punktów.

18. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może

doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów

wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej

przewidziane w Dziale VI ustawy.

Załącznik Nr 1 do SIWZ

.................................. ..........................………………… (pieczęć Wykonawcy) (miejscowość, data)

F O R M U L A R Z O F E R T O W Y

Do:

Zespół Obsługi Szkół w Choroszczy

ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz

Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na dostawę paliwa - oleju napędowego do autobusu szkolnego oferujemy wykonanie dostawy będącej przedmiotem zamówienia za cenę:

1.

1

2

3

Cena jednostkowa brutto, za 1 litr oleju napędowego na stacji benzynowej (do dwóch miejsc po przecinku na dzień 20.01.2014 r.)

Stały opust
od ceny jednostkowej brutto(w złotych, do dwóch miejsc po przecinku

Cena ofertowa brutto 1 litra oleju napędowego uwzględniająca
stały opust od ceny jednostkowej brutto

(poz. 1 - poz. 2)

2. Odległość od stacji paliw (podać adres stacji)

……………….................................................................................................................

do miejsca parkowania autobusu (Choroszcz, ul. Mickiewicza 28d)

wynosi .................. km.

(należy podać z dokładnością do jednego miejsca po przecinku).

3. Dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia wykonamy w terminie:

od 04 lutego 2014 r. do 31 stycznia 2015 r.

4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

5. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

6. Oświadczamy, że spełniamy warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

7. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.

8. Dostawę objętą zamówieniem zamierzamy wykonać sami.

9. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

10. Oferta została złożona na …....... stronach, podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr …..…. do nr …....…..

11. Integralna część oferty stanowią następujące dokumenty: *

a. …………………………………………………………………………

b. …………………………………………………………………………

c. …………………………………………………………………………

d. …………………………………………………………………………

e. …………………………………………………………………………

f. ................................................................................................................

g. ................................................................................................................

h. ................................................................................................................

i. ................................................................................................................

j. ................................................................................................................

k. ................................................................................................................

l. ................................................................................................................

Podpisano:

...........……….....……………………………………………

/ upełnomocnieni przedstawiciele oferenta /

* Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie to muszą być ona poświadczone za zgodność z oryginałem

Załącznik Nr 2 do SIWZ

UMOWA (projekt)

Zawarta w dniu .............. r. w Choroszczy na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) pomiędzy Gminą Choroszcz — Zespołem Obsługi Szkół w Choroszczy reprezentowanym przez Andrzeja Winnickiego — Dyrektora Zespołu Obsługi Szkół w Choroszczy zwanym dalej „Zamawiającym”, a firmą.................................., reprezentowaną przez: ................................................, zwaną dalej „Wykonawcą”,

o następującej treści:

§ 1

  1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż oleju napędowego do autobusu szkolnego będącego w posiadaniu Zamawiającego. Sprzedaż będzie się odbywać na stacji benzynowej położonej w …………
  2. Zakupiony olej napędowy może być tankowany tylko do zbiornika paliwa autobusu szkolnego marki Autosan H9-21.41S o nr rejestracyjnym BIA A088

§ 2

1. Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdorazowo zakupiony olej napędowy wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny jednostkowej 1 litra oleju napędowego brutto obowiązującej w stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego opustu w wysokości …… złotych brutto.

2. Stały upust, o którym mowa w ust. 1, będzie wykazywany na fakturach.

3. Zapłata za dostawę oleju będzie realizowana przez Zespół Obsługi Szkół w Choroszczy w formie przelewu w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.

4. Zamawiający upoważnia Wykonawcę na okres obowiązywania umowy do wystawiania faktur VAT z tytułu realizacji niniejszej Umowy bez podpisu Zamawiającego

5. Powstałe zaległości w płatnościach ponad 30 dni powyżej terminu wymienionego w punkcie 3 uprawniają Wykonawcę do wstrzymania dostaw.

§ 3

  1. Wykonawca gwarantuje stałą, dobrą jakość oleju napędowego spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2011.
  2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości.
  3. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego oleju napędowego. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawca postanowi o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca naprawi powstałe szkody. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie wyłącza możliwości dochodzenia roszczeń na drodze sądowej

§ 4

  1. Umowa zawarta jest na okres od 04.02.2014 r. do 31.01.2015 r.
  2. Umowa może być rozwiązana:

a/ w każdym terminie z uwzględnieniem 2-tygodniowego wypowiedzenia,

b/ w każdym czasie bez wypowiedzenia w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności jakości dostarczonego paliwa.

§ 5

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 6

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 7

Ewentualne spory powstałe w związku z wykonaniem umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 8

Umowy sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

Wykonawca Zamawiający

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Winnicki

Wprowadzający: Andrzej Winnicki

Data modyfikacji: 2014-01-20

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2014-01-20