Or – V.271.02.2017 Zmiana treści SIWZ
Choroszcz 10.01.2017 r
Or – V.271.02.2017
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. postępowania Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)
Na mocy art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, iż zostaje zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana w dalszej części także „SIWZ”:
1. Rozdział III SIWZ ust. 2 pkt.
W Rozdziale III SIWZ ust. 2 pkt. jest:
2. „Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym:
zadanie nr 2 – 70,5 godzin, zadanie nr 3 – 56,6 godziny
poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 380 m3 w tym:
zadanie nr 2 – 207,5 m3, zadanie nr 3 – 172,5 m3
Rozdział III SIWZ ust. 2 pkt. zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:
2. „Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym:
zadanie nr 2 – 70,5 godzin, zadanie nr 3 – 56,6 godziny poprzez posypywanie (szacunkowa ilość wynosi 380 m3) 20% mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem w tym:
- posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną na zadanie nr 2 - 138 m3, zadanie nr 3 – 115 m3
- posypywanie piaskiem na zadanie nr 2 - 69,5 m3, zadanie nr 3 – 57,5 m3
2. Załącznik nr 3 do SIWZ - (Projekt umowy) zostaje zmieniony poprzez dodanie w § 4 tiretu o następującej treści: „- zużycie piasku – cena brutto ...................../ 1 m3; słownie...........................................................................................................................;
3. Załącznik nr 6 do SIWZ - (Formularz ofertowy) zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie: Załącznik nr 1 do niniejszego pisma – „Załącznika nr 6 do SIWZ”.
W związku z powyższym na podstawie art. 12 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający po dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówienia wprowadza niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach i przedłuża termin składania ofert z dnia 11.01.2017 r godz. 12.30 na dzień 12.01.2017 r godz. 12.30. W związku z tym otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.01.2017 r godz. 13.00.
Wykonawcy powinni śledzić na bieżąco informacje zamieszczane przez Zamawiającego na stronie internetowej odnośnie postępowania o udzielenie zamówienia, którym są zainteresowani. Wprowadzone zmiany treści SIWZ są wiążące dla stron i stanowią autentyczną wykładnię postanowień SIWZ. Należy czytać SIWZ łącznie z zmianami treści SIWZ wprowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie zmiany treści SIWZ ze swej istoty uzupełniają więc jej treść i Wykonawcy powinni brać pod uwagę przy sporządzaniu oferty.
Z poważaniem
Zastępca Burmistrza Choroszczy
mgr inż. Grzegorz Gabrian
Załącznik nr 1 – poprawiony formularz ofertowy
Załącznik nr 1
Pieczęć Wykonawcy i nr tel./faxu oraz adres poczty elektronicznej |
FORMULARZ OFERTOWY
My, niżej podpisani:
........................................................................
........................................................................
........................................................................
działając w imieniu i na rzecz Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie*:
................................................................................................................................................
(Zarejestrowana nazwa Wykonawcy/ pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie*)
................................................................................................................................................ (Numer telefonu/ numer faxu/ oraz adres poczty elektronicznej)
przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr ……
składamy niniejszą ofertę na wykonanie zamówienia i:
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zamieszczonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń.
2. Wybór niniejszej oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (proszę zaznaczyć właściwą opcję):
□ NIE
□ TAK – w takim przypadku należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku..
3. Oferujemy wykonanie ZADANIA NR 2 za cenę ofertową ………… wraz z podatkiem VAT (brutto) złotych obliczoną w następujący sposób: [tabelka]*
Ilości n/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert za zadanie nr 2.
l.p. |
wyszczególnienie |
cena jednostkowa (brutto) |
szacunkowa ilość |
wartość (brutto) |
1 |
Odśnieżanie dróg i ulic |
|
3 h |
|
2 |
Zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie |
|
70,5 h |
|
3 |
Dostawa mieszanki piaskowo-solnej |
|
138 m3 |
|
4 |
Dostawa piasku |
|
69,5 m3 |
|
5 |
Wywóz zalegającego śniegu |
|
8 h |
|
Cena łączna oferty brutto wynosi: |
|
Słownie…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… brutto
Oferujemy czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi tj. podstawienie sprzętu na miejsce wykonania usługi w ciągu …….. godzin/y.
(słownie: ……………………. Godzin/y).
UWAGA:
- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy krótszy niż 1 godzina Zamawiający przyjmie do oceny czas reakcji Wykonawcy wynoszący 1 godzina;
- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy Zamawiający przyjmie do oceny oferty czas reakcji Wykonawcy wynoszący powyżej 3 godzin.
Oferujemy termin płatności faktury wynoszący…….. dni
(słownie: ……………………. dni).
(UWAGA:
- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie do oceny oferty termin 30 dni;
- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym, jaki jest termin płatności faktury, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie, że termin płatności faktury wynosi 7 dni.
4. Oferujemy wykonanie ZADANIA NR 3 za cenę ofertową ………… wraz z podatkiem VAT (brutto) złotych obliczoną w następujący sposób: [tabelka]*
Ilości n/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert za zadanie nr 3.
l.p. |
wyszczególnienie |
cena jednostkowa (brutto) |
szacunkowa ilość |
wartość (brutto) |
1 |
Odśnieżanie dróg i ulic |
|
17 h |
|
2 |
Zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie |
|
56,6 h |
|
3 |
Dostawa mieszanki piaskowo-solnej |
|
115 m3 |
|
4 |
Dostawa piasku |
|
57,5 m3 |
|
5 |
Wywóz zalegającego śniegu |
|
2 h |
|
Cena łączna oferty brutto wynosi: |
|
Słownie…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… brutto
Oferujemy czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi tj. podstawienie sprzętu na miejsce wykonania usługi w ciągu …….. godzin/y.
(słownie: ……………………. Godzin/y).
UWAGA:
- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy krótszy niż 1 godzina Zamawiający przyjmie do oceny czas reakcji Wykonawcy wynoszący 1 godzina;
- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy Zamawiający przyjmie do oceny oferty czas reakcji Wykonawcy wynoszący powyżej 3 godzin.
Oferujemy termin płatności faktury wynoszący…….. dni
(słownie: ……………………. dni).
(UWAGA:
- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie do oceny oferty termin 30 dni;
- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym, jaki jest termin płatności faktury, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie, że termin płatności faktury wynosi 7 dni.
5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 8 maja 2017 r lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
6. Oświadczamy, iż wadium zostało wniesione w dniu ………………….. w formie……………………………………………… Wskazujemy adres lub nr konta, na które należy zwrócić wadium: …………………………………………………………
7. W przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
8. Zarejestrowane nazwy i adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia*
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
9. Oświadczamy, że zamierzamy powierzyć realizację następujących części zamówienia podwykonawcom*
Lp. |
Część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcom |
Firma (nazwa) podwykonawcy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Załącznikami do niniejszego formularza, stanowiącymi integralną część oferty, są:
1) ………………………………………….
2) ..............................................................
3) …………………………………………..
4) …………………………………………….
5) …………………………………………..
6) ……………………………………………
|
....................................................................... |
|
Miejscowość, data, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy |
*Skreślić niepotrzebne
Metryka strony