Or – V.271.02.2017 Zmiana treści SIWZ

Choroszcz 10.01.2017 r

Or – V.271.02.2017

 

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. postępowania Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)

 

Na mocy art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, iż zostaje zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana w dalszej części także „SIWZ”:

1.      Rozdział  III  SIWZ  ust. 2 pkt.

W  Rozdziale  III  SIWZ  ust. 2 pkt. jest:

2. „Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym:

zadanie nr 2 – 70,5 godzin, zadanie nr 3 – 56,6 godziny

poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 380 m3 w tym:

zadanie nr 2 – 207,5 m3, zadanie nr 3 – 172,5 m3

Rozdział  III  SIWZ  ust. 2 pkt. zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

2. „Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym:

zadanie nr 2 – 70,5 godzin, zadanie nr 3 – 56,6 godziny poprzez posypywanie (szacunkowa ilość wynosi 380 m3) 20% mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem  w tym:

- posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną na zadanie nr 2 -  138 m3,  zadanie nr 3 – 115 m3

- posypywanie piaskiem na zadanie nr 2 -  69,5 m3, zadanie nr 3 – 57,5 m3

 2.   Załącznik  nr 3 do SIWZ - (Projekt umowy) zostaje zmieniony poprzez dodanie w § 4 tiretu o następującej treści: „- zużycie piasku – cena brutto ...................../ 1 m3; słownie...........................................................................................................................;

 

3.      Załącznik nr 6 do SIWZ - (Formularz ofertowy) zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:  Załącznik nr 1 do niniejszego pisma – „Załącznika  nr 6 do SIWZ”.

 

W związku  z powyższym na podstawie art. 12 a  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający po dokonaniu zmiany treści ogłoszenia o zamówienia wprowadza niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach i przedłuża termin składania ofert z dnia 11.01.2017 r godz. 12.30  na dzień 12.01.2017 r godz. 12.30. W związku z tym otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.01.2017 r godz. 13.00.

 

Wykonawcy powinni  śledzić na bieżąco informacje zamieszczane przez Zamawiającego na stronie internetowej odnośnie postępowania o udzielenie zamówienia, którym są zainteresowani. Wprowadzone zmiany treści SIWZ są wiążące dla stron i stanowią autentyczną wykładnię postanowień SIWZ. Należy czytać SIWZ łącznie z zmianami treści SIWZ wprowadzonym przez Zamawiającego w trybie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie zmiany treści SIWZ ze swej istoty uzupełniają więc jej treść i Wykonawcy powinni brać pod uwagę przy sporządzaniu oferty.

 

Z poważaniem

Zastępca Burmistrza Choroszczy

mgr inż. Grzegorz Gabrian

 

 

Załącznik nr 1 – poprawiony formularz ofertowy

Załącznik nr 1

 

 

 

 

 

 

Pieczęć Wykonawcy i nr tel./faxu oraz adres poczty elektronicznej

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

My, niżej podpisani:

 

........................................................................

 

........................................................................

 

........................................................................

 

działając w imieniu i na rzecz Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie*:

................................................................................................................................................

(Zarejestrowana nazwa Wykonawcy/ pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie*)

................................................................................................................................................ (Numer telefonu/ numer faxu/ oraz adres poczty elektronicznej)

 

przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr ……

 

składamy niniejszą ofertę na wykonanie zamówienia i:

1.      Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z wymaganiami Zamawiającego, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zamieszczonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń.

2.      Wybór niniejszej oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (proszę zaznaczyć właściwą opcję):

    NIE

  TAK – w takim przypadku należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku..

3.      Oferujemy wykonanie ZADANIA NR 2 za cenę ofertową ………… wraz z podatkiem VAT (brutto) złotych obliczoną w następujący sposób: [tabelka]*

Ilości n/w  są ilościami szacunkowymi  służącymi do oceny ofert za zadanie nr 2.

 

l.p.

wyszczególnienie

cena jednostkowa (brutto)

 szacunkowa ilość

wartość (brutto)

1

Odśnieżanie dróg i ulic

 

3 h

 

2

Zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie

 

70,5 h

 

3

Dostawa mieszanki piaskowo-solnej

 

138 m3

 

4

Dostawa piasku

 

69,5 m3

 

5

Wywóz zalegającego śniegu

 

8 h

 

                                                          Cena łączna oferty brutto wynosi:

 

 

 

Słownie……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………  brutto

 

Oferujemy czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi tj. podstawienie sprzętu na miejsce wykonania usługi w ciągu …….. godzin/y.

(słownie: ……………………. Godzin/y).

UWAGA:

- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy krótszy niż 1 godzina Zamawiający przyjmie do oceny czas reakcji Wykonawcy wynoszący 1 godzina;

- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy Zamawiający przyjmie do oceny oferty czas reakcji Wykonawcy wynoszący powyżej 3 godzin.

 

Oferujemy termin płatności faktury wynoszący…….. dni

(słownie: ……………………. dni).

(UWAGA:

- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie do oceny oferty termin 30 dni;

- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym, jaki jest termin płatności faktury, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie, że termin płatności faktury wynosi 7 dni.

 

4.      Oferujemy wykonanie ZADANIA NR 3 za cenę ofertową ………… wraz z podatkiem VAT (brutto) złotych obliczoną w następujący sposób: [tabelka]*

 

Ilości n/w  są ilościami szacunkowymi  służącymi do oceny ofert za zadanie nr 3.

 

l.p.

wyszczególnienie

cena jednostkowa (brutto)

 szacunkowa ilość

wartość (brutto)

1

Odśnieżanie dróg i ulic

 

17 h

 

2

Zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie

 

56,6 h

 

3

Dostawa mieszanki piaskowo-solnej

 

115 m3

 

4

Dostawa piasku

 

57,5 m3

 

5

Wywóz zalegającego śniegu

 

2 h

 

                                                        Cena łączna oferty brutto wynosi:

 

 

 

Słownie……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………  brutto

 

Oferujemy czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi tj. podstawienie sprzętu na miejsce wykonania usługi w ciągu …….. godzin/y.

(słownie: ……………………. Godzin/y).

UWAGA:

- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy krótszy niż 1 godzina Zamawiający przyjmie do oceny czas reakcji Wykonawcy wynoszący 1 godzina;

- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym czas reakcji Wykonawcy Zamawiający przyjmie do oceny oferty czas reakcji Wykonawcy wynoszący powyżej 3 godzin.

 

Oferujemy termin płatności faktury wynoszący…….. dni

(słownie: ……………………. dni).

(UWAGA:

- jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie do oceny oferty termin 30 dni;

- jeżeli Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym, jaki jest termin płatności faktury, Zamawiający zgodnie z postanowieniami SIWZ przyjmie, że termin płatności faktury wynosi 7 dni.

 

5.      Usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie od dnia zawarcia umowy do  dnia 8 maja 2017 r lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.                

6.        Oświadczamy, iż wadium  zostało wniesione w dniu ………………….. w formie……………………………………………… Wskazujemy adres lub nr konta, na które należy zwrócić wadium: …………………………………………………………

7.      W przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

8.      Zarejestrowane nazwy i adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia*

 

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

9.      Oświadczamy, że zamierzamy powierzyć realizację następujących części zamówienia podwykonawcom*

 

Lp.

Część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcom

Firma (nazwa) podwykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  Załącznikami do niniejszego formularza, stanowiącymi integralną część oferty, są:

1)             ………………………………………….

2)             ..............................................................

3)             …………………………………………..

4)             …………………………………………….

5)             …………………………………………..

6)             ……………………………………………

 

 

 

.......................................................................

 

Miejscowość, data, podpis osoby uprawnionej

do reprezentowania Wykonawcy

*Skreślić niepotrzebne

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Dobrzycki

Wprowadzający: Andrzej Sołowianiuk

Data modyfikacji: 2017-01-10

Opublikował: Andrzej Sołowianiuk

Data publikacji: 2017-01-10