Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

w Wydziale Organizacyjnym - głównego specjalisty ds. kadrowych w Urzędzie Miejskim w Choroszczy w wymiarze pełnego etatu

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Burmistrz Choroszczy

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Organizacyjnym:

 głównego specjalisty ds. kadrowych

w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
w wymiarze pełnego etatu 

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  4. posiadanie wykształcenia magisterskiego na kierunku prawo, administracja, ekonomia
    i ich pokrewne,
  5. posiadanie praw jazdy kat.”B,”

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. minimalny 5-letni okres zatrudnienia na tożsamym stanowisku pracy,
  2. znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie,
  3. znajomość zagadnień z zakresu stanowiska pracy, w szczególności:
  1. prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych,
  2. ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
  3. ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,
  4. ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych,

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:

 

  1. kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
    oraz akt osobowych pracowników: Urzędu Miejskiego, Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, kierowców OSP, Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i Miejsko – Gminnego Centrum Kultury,
  2. przygotowywanie i aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, a także czasem pracy pracowników,
  3. prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie ewidencji czasu pracy i urlopów przysługujących pracownikom oraz rozliczanie ich czasu pracy,
  4. obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie spraw kadrowych,
  5. prowadzenie spraw z zakresu przyznawania pracownikom nagród, wyróżnień oraz odznaczeń.
  6. prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników,
  7. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawcze,
  8. koordynowanie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  9. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
  10. wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych,
  11. sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych, a także projektów umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją,
  12. współpraca z inspektorem BHP oraz IOD w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń.
  13. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników,
  14. przygotowywanie i prowadzenie ewidencji wydawanych legitymacji służbowych pracownikom samorządowym,
  15. udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do ZUS,
  16. prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk, staży, prac interwencyjnych
    i robót publicznych,
  17. prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  18. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza,
  19. prowadzenie zbioru regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
  20. sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu powierzonego stanowiska pracy,
  21. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń z zakresu stanowiska pracy,

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kopie świadectw pracy,
  4. kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
  5. kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
  6. oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia

 

Uwaga:

Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.

 

Warunki pracy na stanowisku:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

 

Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego
w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru z dnia 28.08.2024
na stanowisko głównego specjalisty ds. kadrowych w Wydziale Organizacyjnym” w terminie do godz. 12.00 dnia 10 września 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).

 

 Choroszcz, 28.08.2024 r.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Choroszczy - Robert Wardziński

Data wytworzenia: 2024-08-28

Wprowadzający: Andrzej Sołowianiuk

Data modyfikacji: 2024-08-28

Opublikował: Andrzej Sołowianiuk

Data publikacji: 2024-08-28