Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Choroszczy
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Organizacyjnym:
głównego specjalisty ds. kadrowych
w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
w wymiarze pełnego etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie wykształcenia magisterskiego na kierunku prawo, administracja, ekonomia
i ich pokrewne, - posiadanie praw jazdy kat.”B,”
- Wymagania dodatkowe:
- minimalny 5-letni okres zatrudnienia na tożsamym stanowisku pracy,
- znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie,
- znajomość zagadnień z zakresu stanowiska pracy, w szczególności:
- prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,
- ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
oraz akt osobowych pracowników: Urzędu Miejskiego, Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, kierowców OSP, Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i Miejsko – Gminnego Centrum Kultury, - przygotowywanie i aktualizacja oraz archiwizacja dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, a także czasem pracy pracowników,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie ewidencji czasu pracy i urlopów przysługujących pracownikom oraz rozliczanie ich czasu pracy,
- obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie spraw kadrowych,
- prowadzenie spraw z zakresu przyznawania pracownikom nagród, wyróżnień oraz odznaczeń.
- prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawcze,
- koordynowanie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
- wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych,
- sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych, a także projektów umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją,
- współpraca z inspektorem BHP oraz IOD w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń.
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników,
- przygotowywanie i prowadzenie ewidencji wydawanych legitymacji służbowych pracownikom samorządowym,
- udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do ZUS,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk, staży, prac interwencyjnych
i robót publicznych, - prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza,
- prowadzenie zbioru regulaminów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu powierzonego stanowiska pracy,
- przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń z zakresu stanowiska pracy,
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie świadectw pracy,
- kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
- oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego
w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru z dnia 28.08.2024
na stanowisko głównego specjalisty ds. kadrowych w Wydziale Organizacyjnym” w terminie do godz. 12.00 dnia 10 września 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).
Choroszcz, 28.08.2024 r.
Metryka strony