Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Informacja o wynikach naboru kandydata
na wolne stanowisko urzędnicze audytora wewnętrznego w wymiarze 1/10 etatu
w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
Burmistrz Choroszczy informuje, iż w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze audytora wewnętrznego w wymiarze 1/10 etatu w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
wybrana została Pani Iwona Mikołajczyk.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Pani Iwony Mikołajczyk spełnia wszystkie wymagania niezbędne oraz wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomia, ukończone studia podyplomowe w zakresie audytu wewnętrznego. Legitymuje się ponad dwuletnim stażem pracy na stanowisku audytora wewnętrznego.
Biorąc powyższe pod uwagę – na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Choroszczy w wymiarze 1/10 etatu wyłoniono Panią Iwonę Mikołajczyk.
Nabór przeprowadzono na podstawie oceny przedłożonej ofert.
Choroszcz, 16.12.2024 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Burmistrz Choroszczy
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
audytora wewnętrznego
w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
w wymiarze 1/10 etatu
- Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
5) wykształcenie wyższe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) posiadanie uprawnień do przeprowadzania audytu tj.:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),
lub
b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta,
lub
d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjna, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (praktyką w zakresie audytu wewnętrznego jest wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
- przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
- realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,
-nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1200 i 2320),
8) minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku audytora wewnętrznego lub pokrewnym.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
2) wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego,
3) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych – Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów dnia 12 grudnia 2016 r., znajomość standardów kontroli zarządczej – Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,
4) prawo jazdy kat. B.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie systematycznej oceny adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej poprzez realizacje zadań audytowych,
2) świadczenie działalności doradczej na rzecz Burmistrza oraz Kierownictwa Urzędu, przeprowadzanie czynności sprawdzających wdrożenie zaleceń z realizacji zadań audytowych,
3) w porozumieniu z Burmistrzem, opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego w oparciu o przeprowadzoną i udokumentowaną analizę ryzyka,
4) w uzasadnionych przypadkach i na polecenie Burmistrza, przeprowadzanie audytu „poza rocznym planem audytu,”
5) opracowywanie szczegółowych programów zadań audytowych,
6) opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań audytu,
7) współpraca z zewnętrznymi służbami kontrolnymi,
8) prowadzenie akt audytu oraz innej dokumentacji wynikającej z funkcjonowania stanowiska,
9) współpraca z kierownictwem Urzędu w zakresie analizy, oceny i zarządzania ryzykiem,
10) wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz wytyczne w zakresie audytu wewnętrznego, a także obowiązujące standardy,
11) wykonywanie czynności organizacyjnych i administracyjnych związanych ze sprawnym działaniem samodzielnego stanowiska audytu wewnętrznego,
12) opracowywanie i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kopie świadectw pracy,
4) kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
5) kopia praw jazdy kat.”B”,
6) kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
7) oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta
na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego
w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego” w terminie do godz. 12.00 dnia 16 grudnia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).
Choroszcz, 06.12.2024 r.
Załącznik do ogłoszenia o naborze
na wolne stanowisko pracy
z dnia 06.12.2024 r.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na audytora wewnętrznego ogłoszonego dnia 06.12.2024 roku prowadzonego przez Urząd Miejski w Choroszczy. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/łem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
- Wyrażam zgodę /nie wyrażam zgody* na przetwarzanie danych w procesie przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Urząd Miejski w Choroszczy (*niepotrzebne skreślić)
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje się, że:
- Administratorem danych jest Burmistrz Choroszczy z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Choroszczy Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz;
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, tel. 85 713 22 47, e-mail: iod@choroszcz.pl;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, co oznacza, że Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia naboru (rekrutacji) prowadzonej przez Urząd Miejski w Choroszczy na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać obsłudze prawnej Administratora, dostawcom usług lub produktów działającym w imieniu Administratora, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT, kurierskie, pocztowe, a także innym podmiotom którym dane będą musiały być udostępnione na podstawie przepisów prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą stanowiły podstawy do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegały profilowaniu;
- Administrator Pani/Pana danych osobowych nie będzie ich przekazywał poza terytorium Polski i UE ani organizacjom międzynarodowym w rozumieniu RODO;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 oraz po ustaniu tego celu przez czas określony w przepisach nakładających na Administratora obowiązek archiwizowania dokumentów urzędowych,
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do:
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych dla realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania celu, o którym mowa w pkt 3.
…………………………………………
(czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)
Metryka strony