INFORMACJA o wolnych stanowiskach pracy
INFORMACJA O WOLNYCH STANOWISKACH PRACY
Dyrektor
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy
informuje o dwóch wolnych stanowiskach pracy:
- pracownika socjalnego w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę,
- pracownika socjalnego w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę na zastępstwo nieobecnego pracownika
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 116 ust. 2 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej, tj.:
- dyplom ukończenia studiów wyższych służb społecznych lub
- dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub
- dyplom ukończenia do dnia 31.12.2013 studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika socjalnego w OPS,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, ustawy o świadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomani, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego, świadczeń opieki zdrowotnej i finansowych ze środków publicznych, promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie osobom informacji o przysługujących im uprawnieniach, świadczeniach i formach pomocy,
- prowadzenie rozeznania sytuacji życiowej osób i rodzin ubiegających się o świadczenia pomocy społecznej, w szczególności przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na terenie gminy,
- ustalenie uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej oraz ich wysokości, po wnikliwej analizie zgromadzonej dokumentacji,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie świadczeń z pomocy społecznej,
- pomoc osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej i udzielanie poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązania problemów i udzielenia pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacja pozarządowe,
- współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu wspierania w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin, w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa,
- kierowanie do domów pomocy społecznej oraz umieszczanie w nich skierowanych osób oraz przygotowanie projektów decyzji dotyczących odpłatności za DPS,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu pomocy społecznej,
- przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu,
- przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń,
- prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń z pomocy społecznej,
- przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie świadectw pracy,
- kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, prawa jazdy,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
- oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku pomocniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 12.00 dnia 28 lutego 2023 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).
Choroszcz, 14.02.2023 r.
Załącznik do ogłoszenia o naborze
na wolne stanowisko pracy
z dnia 14.02.2023 r.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko referenta w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Choroszczy ogłoszonego dnia 14 lutego 2023 roku prowadzonego przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choroszczy. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/łem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
- Wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody* na przetwarzanie danych w procesie przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choroszczy (*niepotrzebne skreślić)
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje się, że:
- Administratorem danych jest Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy, Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, tel. 85 713 22 47, e-mail: iod@choroszcz.pl.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, co oznacza, że Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia naboru (rekrutacji) prowadzonej przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choroszczy na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać obsłudze prawnej Administratora, dostawcom usług lub produktów działającym w imieniu Administratora, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT, kurierskie, pocztowe, a także innym podmiotom którym dane będą musiały być udostępnione na podstawie przepisów prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą stanowiły podstawy do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator Pani/Pana danych osobowych nie będzie ich przekazywał poza terytorium Polski i UE ani organizacjom międzynarodowym w rozumieniu RODO.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 oraz po ustaniu tego celu przez czas określony w przepisach nakładających na Administratora obowiązek archiwizowania dokumentów urzędowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do:
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych dla realizacji celu, o którym mowa w pkt 3 jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania przez Panią/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zrealizowania celu, o którym mowa w pkt 3.
……………………………………………
(czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)
Metryka strony