Zadania i obowiązki dyrektora CUW
Podstawowe zadania i obowiązki dyrektora CUW
Dyrektor CUW kieruje całokształtem działalności i odpowiada za mienie CUW. Obowiązki swoje i uprawnienia realizuje dostępnymi mu środkami i zgodnie z obowiązującym prawem.
Do zadań dyrektora CUW należy w szczególności:
1. ustalenie wewnętrznej pracy CUW, a zwłaszcza określenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach;
2. podejmowanie decyzji w sprawach kadrowych pracowników CUW;
3. prowadzenie kontroli wewnętrznej;
4. ustalenie zasad obiegu dokumentów wewnątrz CUW z zapewnienie sprawności ich obiegu;
5. zapewnienie pracownikom CUW bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
6. ponoszenie odpowiedzialności za opracowanie projektów planów finansowo – rzeczowych na bazie posiadanych środków finansowych.
Do zadań dyrektora CUW w sprawach kadrowych należy:
1. zatrudnianie i zwalnianie pracowników CUW;
2. ustalanie, zatwierdzanie i aktualizacja zakresów czynności podległych pracowników;
3. sprawowanie nadzoru nad dyscypliną pracy i przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów BHP i p.poż., regulaminu organizacyjnego i kodeksu pracy;
4. przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Przekazanie - przejęcie funkcji na stanowisku dyrektora CUW odbywa się protokolarnie na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, zawierającego wykaz spraw załatwionych i w toku a także wykazy przekazywanych pieczątek i druków ścisłego zarachowania.
Metryka strony