Zarządzenie Nr 173/09
Zarządzenie Nr 173/09
Burmistrza Choroszczy
z dnia 9 czerwca 2009 roku
w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy
Na podstawie z art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458) w związku z art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art.77 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. z 1998r Dz. U. Nr 21, poz. 94 ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
W „Regulaminie wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy” stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 169/09 Burmistrza Choroszczy z dnia 22 maja 2009 roku w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy , wprowadza się następujące zmiany:
1/ dotychczasowy załącznik nr 1 do Regulaminu wynagradzania otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1
2/ dotychczasowy załącznik Nr 2 do Regulaminu wynagradzania otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 2
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od daty podania go do wiadomości pracowników.
Zał. Nr 1
do Regulaminu wynagradzania
TABELE
stanowisk pracowniczych w Urzędzie Miejskim w Choroszczy
Lp. |
Stanowisko |
Kategoria zaszeregowania |
Stawka dodatku funkcyjnego do |
Wymagane kwalifikacje |
||||
wykształcenie oraz umiejętności zawodowe |
staż pracy (w latach) |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
I. Stanowiska kierownicze urzędnicze |
||||||||
1 |
Sekretarz gminy |
XVII-XIX |
7 |
Wyższe |
4 |
|||
2. |
Zastępca skarbnika gminy |
XV-XVII |
5 |
wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne |
3 |
|||
3 |
Kierownik urzędu stanu cywilnego |
XVI-XVIII |
6 |
Według odrębnych przepisów |
Według odrębnych przepisów |
|||
4 |
Zastępca kierownika urzędu stanu cywilnego |
XIII-XVI |
4 |
wyższe2) |
4 |
|||
5 |
Kierownik referatu |
XIII-XVIII |
6 |
wyższe2) |
4 |
|||
6 |
Zastępca kierownika referatu |
XII -XVI |
4 |
wyższe2 |
4 |
|||
7 |
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych, |
XIII-XV |
3 |
wyższe2 |
4 |
|||
II. Stanowiska urzędnicze |
||||||||
8 |
Radca prawny |
XIII-XVIII |
6 |
według odrębnych przepisów |
według odrębnych przepisów |
|||
9 |
Główny specjalista |
XII-XVII |
5 |
wyższe2) |
4 |
|||
10 |
Inspektor |
XII-XVI |
- |
wyższe2) |
3 |
|||
11 |
Starszy specjalista starszy informatyk |
XI-XV |
- |
wyższe2) |
3 |
|||
12 |
Podinspektor, informatyk |
X- XIV |
- |
wyższe2) średnie3) |
- 3 |
|||
13 |
Specjalista |
X-XIII |
- |
średnie3) |
3 |
|||
14 |
Samodzielny referent |
IX-XII |
- |
średnie3) |
2 |
|||
15 |
Referent |
IX-XI |
- |
średnie3) |
2 |
|||
16 |
Młodszy referent |
VIII-X |
- |
średnie3) |
- |
|||
III. Stanowiska doradców i asystentów |
||||||||
17 |
Doradca |
XVII – XVIII |
- |
wyższe |
5 |
|||
18 |
Asystent |
XI – XIII |
- |
średnie |
||||
IV. Stanowiska, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych |
||||||||
19 |
Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych |
XII-XVI |
- |
wyższe |
3 |
|||
XI-XV |
- |
wyższe |
- |
|||||
20 |
Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych |
X-XIII |
- |
średnie |
3 |
|||
IX-XI |
- |
średnie |
2 |
|||||
VIII-X |
- |
średnie |
- |
|||||
V. Stanowiska pomocnicze |
||||||||
21. |
Kierownik sekcji obsługi |
X-XV |
3 |
średnie3) |
4 |
|||
22 |
sekretarka |
X-XII |
- |
średnie3) |
- |
|||
23 |
Pomoc administracyjna |
III-VII |
- |
średnie3) |
- |
|||
VI. Stanowiska pracowników obsługi |
||||||||
24 |
Kierowca autobusu |
X-XI |
- |
według odrębnych przepisów |
według odrębnych przepisów |
|||
25 |
Kierowca samochodu ciężarowego |
IX - X |
- |
według odrębnych przepisów |
według odrębnych przepisów |
|||
26 |
Konserwator, palacz c.o. |
VIII-IX |
- |
zasadnicze zawodowe5) |
- |
|||
27 |
Kierowca samochodu osobowego |
VII-VIII |
- |
według odrębnych przepisów |
według odrębnych przepisów |
|||
28 |
Robotnik gospodarczy |
V-VII |
- |
podstawowe4) |
- |
|||
29 |
Sprzątaczka |
III-IV |
- |
podstawowe4) |
- |
|||
30 |
Goniec |
II-IV |
- |
podstawowe4) |
- |
|||
1) Szczegółowe wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy dla kierowniczych stanowisk urzędniczych i stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę uwzględniają wymagania określone w ustawie, przy czym do stażu pracy wymaganego na kierowniczych stanowiskach urzędniczych wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej, zgodnie z art. 6 ust.4 pkt 1 ustawy.
2) Wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę, a także wymagania określone w ustawie stosownie do opisu stanowiska.
3) Średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.
4) Podstawowe i umiejętności wykonywania czynności.
5) Zasadnicze zawodowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
Zał. Nr 2
do Regulaminu wynagradzania
TABELA MIESIĘCZNYCH KWOT WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO
Kategoria zaszeregowania |
Kwota w złotych |
1 |
2 |
I |
1.100 - 1.400 |
II |
1.120 - 1.500 |
III |
1.140 - 1.700 |
IV |
1.160 - 1.800 |
V |
1.180 - 2.000 |
VI |
1.200 - 2.100 |
VII |
1.250 - 2.400 |
VIII |
1.300 - 2.145 |
IX |
1.350 - 2.500 |
X |
1.400 - 2.700 |
XI |
1.450 - 2.900 |
XII |
1.500 - 3.000 |
XIII |
1.600 - 3.200 |
XIV |
1.700 - 3.400 |
XV |
1.800 - 3.630 |
XVI |
1.900 - 3.960 |
XVII |
2.000 - 4.400 |
XVIII |
2.200 - 4.840 |
XIX |
2.400 - 5.280 |
XX |
2.600 - 5.720 |
XXI |
2.800 - 6.160 |
XXII |
3.000 - 6.600 |
Metryka strony