Zarządzenie Nr 173/09

w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych UM Choroszcz

Zarządzenie Nr 173/09

Burmistrza Choroszczy

z dnia 9 czerwca 2009 roku

w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy

Na podstawie z art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458) w związku z art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art.77 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. z 1998r Dz. U. Nr 21, poz. 94 ze zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1

W „Regulaminie wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy” stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 169/09 Burmistrza Choroszczy z dnia 22 maja 2009 roku w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Choroszczy , wprowadza się następujące zmiany:

1/ dotychczasowy załącznik nr 1 do Regulaminu wynagradzania otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1

2/ dotychczasowy załącznik Nr 2 do Regulaminu wynagradzania otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 2

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od daty podania go do wiadomości pracowników.

Zał. Nr 1

do Regulaminu wynagradzania

TABELE

stanowisk pracowniczych w Urzędzie Miejskim w Choroszczy

Lp.

Stanowisko

Kategoria zaszeregowania

Stawka dodatku funkcyjnego do

Wymagane kwalifikacje

wykształcenie oraz umiejętności zawodowe

staż pracy (w latach)

1

2

3

4

5

6

I. Stanowiska kierownicze urzędnicze

1

Sekretarz gminy

XVII-XIX

7

Wyższe

4

2.

Zastępca skarbnika gminy

XV-XVII

5

wyższe ekonomiczne lub podyplomowe

ekonomiczne

3

3

Kierownik urzędu stanu cywilnego

XVI-XVIII

6

Według odrębnych

przepisów

Według odrębnych

przepisów

4

Zastępca kierownika urzędu stanu cywilnego

XIII-XVI

4

wyższe2)

4

5

Kierownik referatu

XIII-XVIII

6

wyższe2)

4

6

Zastępca kierownika referatu

XII -XVI

4

wyższe2

4

7

Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych,

XIII-XV

3

wyższe2

4

II. Stanowiska urzędnicze

8

Radca prawny

XIII-XVIII

6

według odrębnych przepisów

według odrębnych przepisów

9

Główny specjalista

XII-XVII

5

wyższe2)

4

10

Inspektor

XII-XVI

-

wyższe2)

3

11

Starszy specjalista

starszy informatyk

XI-XV

-

wyższe2)

3

12

Podinspektor,

informatyk

X- XIV

-

wyższe2)

średnie3)

-

3

13

Specjalista

X-XIII

-

średnie3)

3

14

Samodzielny referent

IX-XII

-

średnie3)

2

15

Referent

IX-XI

-

średnie3)

2

16

Młodszy referent

VIII-X

-

średnie3)

-

III. Stanowiska doradców i asystentów

17

Doradca

XVII – XVIII

-

wyższe

5

18

Asystent

XI – XIII

-

średnie

IV. Stanowiska, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

19

Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

XII-XVI

-

wyższe

3

XI-XV

-

wyższe

-

20

Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

X-XIII

-

średnie

3

IX-XI

-

średnie

2

VIII-X

-

średnie

-

V. Stanowiska pomocnicze

21.

Kierownik sekcji obsługi

X-XV

3

średnie3)

4

22

sekretarka

X-XII

-

średnie3)

-

23

Pomoc administracyjna

III-VII

-

średnie3)

-

VI. Stanowiska pracowników obsługi

24

Kierowca autobusu

X-XI

-

według odrębnych przepisów

według odrębnych przepisów

25

Kierowca samochodu ciężarowego

IX - X

-

według odrębnych przepisów

według odrębnych przepisów

26

Konserwator,

palacz c.o.

VIII-IX

-

zasadnicze zawodowe5)

-

27

Kierowca samochodu osobowego

VII-VIII

-

według odrębnych przepisów

według odrębnych przepisów

28

Robotnik gospodarczy

V-VII

-

podstawowe4)

-

29

Sprzątaczka

III-IV

-

podstawowe4)

-

30

Goniec

II-IV

-

podstawowe4)

-

1) Szczegółowe wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy dla kierowniczych stanowisk urzędniczych i stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę uwzględniają wymagania określone w ustawie, przy czym do stażu pracy wymaganego na kierowniczych stanowiskach urzędniczych wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej, zgodnie z art. 6 ust.4 pkt 1 ustawy.

2) Wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę, a także wymagania określone w ustawie stosownie do opisu stanowiska.

3) Średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.

4) Podstawowe i umiejętności wykonywania czynności.

5) Zasadnicze zawodowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.

Zał. Nr 2

do Regulaminu wynagradzania

TABELA MIESIĘCZNYCH KWOT WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO

Kategoria zaszeregowania

Kwota w złotych

1

2

I

1.100 - 1.400

II

1.120 - 1.500

III

1.140 - 1.700

IV

1.160 - 1.800

V

1.180 - 2.000

VI

1.200 - 2.100

VII

1.250 - 2.400

VIII

1.300 - 2.145

IX

1.350 - 2.500

X

1.400 - 2.700

XI

1.450 - 2.900

XII

1.500 - 3.000

XIII

1.600 - 3.200

XIV

1.700 - 3.400

XV

1.800 - 3.630

XVI

1.900 - 3.960

XVII

2.000 - 4.400

XVIII

2.200 - 4.840

XIX

2.400 - 5.280

XX

2.600 - 5.720

XXI

2.800 - 6.160

XXII

3.000 - 6.600

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Tomicka

Wprowadzający: Dorota Tomicka

Data modyfikacji: 2009-06-09

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2009-06-09