Wyjaśnienia do SIWZ dotyczące postępowania „ Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Choroszcz”
Termin ważności strony | 2013-11-13 |
---|
Choroszcz, dnia 08.11.2013 r.
ZOS.271.06.2013
Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące postępowania „ Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Choroszcz”
Na mocy art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytanie dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia informujemy:
Zapytanie brzmiało:
„Dlaczego zamawiający w Załączniku nr 4 do SIWZ żąda od wykonawców dokumentów niezgodnych z wykazem dokumentów określonym przez Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane”? Zamawiający we wskazanym Załączniku do SIWZ zamieścił następujący zapis:
Do wykazu należy załączyć dokumenty (dyplomy, zaświadczenia itp.) potwierdzające, że spełniony jest warunek określony w punkcie III punkt 1, podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument potwierdzający), że wykonawca jest uprawniony do dysponowania zasobami osób wymienionych w wykazie.”
Odp. W treści załącznika Nr 4 do SIWZ dokonano następującej zmiany:
Po słowach: Wykaz osób/kadra/ przewidzianych do realizacji zamówienia usuwa się zapis:
„(Do wykazu należy załączyć dokumenty (dyplomy, zaświadczenia itp.) potwierdzające, że spełniony jest warunek określony w punkcie III punkt 1, podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument potwierdzający), że wykonawca jest uprawniony do dysponowania zasobami osób wymienionych w wykazie).”
Poniżej załącznik Nr 4 do SIWZ w obowiązującym brzmieniu.
Z poważaniem
Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół w Choroszczy
Andrzej Winnicki
Załącznik nr 4
Wykaz osób /kadra/
przewidzianych do realizacji zamówienia
Nazwa i adres wykonawcy ………………………………………………………………………………………………………….. .
Lp.
|
Imię i nazwisko |
Przedmiot |
Kwalifikacje zawodowe i wykształcenie |
Doświadczenie |
|
|
|
|
|
……….……………………………………………………………………….
/podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy/
Metryka strony