Informacja o wynikach konsultacji
Or-VII.0722.4.2018
Informacja o wynikach konsultacji
W terminie od 7 do 14 września 2018 r., na podstawie Ogłoszenia Burmistrza Choroszczy z dnia 7 września 2018 r., zostały przeprowadzone konsultacje projektów uchwał:
- w sprawie ustalenia zasad sprawiania pogrzebu przez gminę Choroszcz.
- w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej będących w zakresie zadań własnych gminy.
- w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od odpłatności, jak również tryb ich pobierania.
- w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Choroszcz.
- w sprawie wprowadzenia programu „Choroska Karta Seniora”.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęły uwagi i opinie do konsultowanych projektów uchwał.
Metryka strony