Informacja o wynikach konsultacji

Or-VII.0722.4.2018

Informacja o wynikach konsultacji

 

W terminie od 7 do 14 września 2018 r., na podstawie Ogłoszenia Burmistrza Choroszczy z dnia 7 września 2018 r., zostały przeprowadzone konsultacje projektów uchwał:

 

  1. w sprawie ustalenia zasad sprawiania pogrzebu przez gminę Choroszcz.
  2. w sprawie zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej będących w zakresie zadań własnych gminy.
  3. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od odpłatności, jak również tryb ich pobierania.
  4. w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Choroszcz.
  5. w sprawie wprowadzenia programu „Choroska Karta Seniora”.

 

W wyznaczonym terminie nie wpłynęły uwagi i opinie do konsultowanych projektów uchwał.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Wardziński - Burmistrz Choroszczy

Data wytworzenia: 2018-09-19

Wprowadzający: Ewa Łukaszewicz

Data modyfikacji: 2018-09-19

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2018-09-19