Zarządzenie 119/2016 z 12.02.2016 r.

w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowania uzupełniającego do klas pierwszych szkół podstawowych Gminy Choroszcz w roku szkolnym 2016/2017

Zarządzenie nr 119/2016

Burmistrza Choroszczy

z dnia 12 lutego 2016 r.

w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowania uzupełniającego do klas pierwszych szkół podstawowych Gminy Choroszcz w roku szkolnym 2016/2017

Na podstawie § 14 ust. 2 pkt 5 i ust. 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie sposobu przeliczania na punkty poszczególnych kryteriów uwzględniających w postępowaniu rekrutacyjnym, składu i szczegółowych zadań komisji rekrutacyjnej, szczegółowego trybu i terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego (Dz.U. z 2015 poz. 1942) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Określa się terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminy składania dokumentów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych.

Lp.

Rodzaj czynności

Termin

w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin

w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w

postępowaniu rekrutacyjnym

17.02.2016 r. -

03.03.2016 r.

30.03.2016 r. -

01.04.2016 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej

czynności, o których mowa w art. 20t ust. 7 ustawy

04.03.2016 r. -

17.03. 2016 r.

04.04.2016 r.-

08.04.2016 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

18.03.2016 r.

11.04.2016 r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

21.03.2016 r.-

23.03.2016r.

12.04.2016r.

13.04.2016r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

24.03.2016 r.

14.04.2016 r.


§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Zespołu Szkół w Choroszczy i dyrektorom szkół podstawowych z terenu Gminy Choroszcz.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Burmistrz

mgr inż. Robert Wardziński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Winnicki

Wprowadzający: Andrzej Winnicki

Data modyfikacji: 2016-02-16

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2016-02-16