Zarządzenie Nr 18/2015 - 19.01.2015 r.

w sprawie zmiany ”Regulaminu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ”

Zarządzenie Nr 18/15

Burmistrza Choroszczy

z dnia 19 stycznia 2015 roku

w sprawie zmiany ”Regulaminu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 roku, poz.594 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46), zarządzam co następuje:

§ 1

W „Regulaminie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ” stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 2/05 Burmistrza Choroszczy z dnia 4 lutego 2005 roku w sprawie ustalenia „Regulaminu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ”wprowadza się następujące zmiany:

1/ dotychczasowy § 1 otrzymuje brzmienie :

„Interesanci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez :

1/ Burmistrza – w każdy poniedziałek w godzinach 11.00 – 14.00 oraz w godzinach 15.00 – 17.30.

2/ Zastępcę Burmistrza i Sekretarza Gminy – w każdy dzień tygodnia w godzinach pracy Urzędu”

2/dotychczasowy § 6 otrzymuje brzmienie:

„Sekretarz Gminy prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków”.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Choroszczy

mgr inż. Robert Wardziński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Tomicka

Wprowadzający: Dorota Tomicka

Data modyfikacji: 2015-01-20

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2015-01-20