Zarządzenie Nr 18/2015 - 19.01.2015 r.
Zarządzenie Nr 18/15
Burmistrza Choroszczy
z dnia 19 stycznia 2015 roku
w sprawie zmiany ”Regulaminu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ”
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 roku, poz.594 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46), zarządzam co następuje:
§ 1
W „Regulaminie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ” stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 2/05 Burmistrza Choroszczy z dnia 4 lutego 2005 roku w sprawie ustalenia „Regulaminu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ”wprowadza się następujące zmiany:
1/ dotychczasowy § 1 otrzymuje brzmienie :
„Interesanci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków przez :
1/ Burmistrza – w każdy poniedziałek w godzinach 11.00 – 14.00 oraz w godzinach 15.00 – 17.30.
2/ Zastępcę Burmistrza i Sekretarza Gminy – w każdy dzień tygodnia w godzinach pracy Urzędu”
2/dotychczasowy § 6 otrzymuje brzmienie:
„Sekretarz Gminy prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Choroszczy
mgr inż. Robert Wardziński
Metryka strony