Zarządzenie Nr 181/2012
ZARZĄDZENIE Nr 181/2012
Burmistrza Choroszczy
z dnia 5 października 2012 r.
w sprawie odbioru prac polegających na wykonaniu wyposażenia placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o nr geodezyjnym 101/12
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, ze zm.), zarządzam, co następuje:
§1.
Zarządzam odbiór robót polegających na wykonaniu wyposażenia placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o nr geodezyjnym 101/12, z elementów drewnianych (drewno „rdzeniowe” impregnowane ciśnieniowo) według wskazań Zamawiającego i złożonej przez firmę „JORK S. C.” oferty, na dzień 08.10.2012 r., na godzinę 900, w miejscu wykonywania przedmiotu odbioru.
§2.
Powołuje się Komisję odbiorową w składzie:
- Lucyna Awier– przewodniczący – Urząd Miejski w Choroszczy,
- Edward Tomasz Dakowicz – członek - Urząd Miejski w Choroszczy,
- Izabela Rogowska – członek – Urząd Miejski w Choroszczy
§3.
Szczegółowy zakres zadań oraz tryb pracy komisji odbiorowej określa załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Burmistrza Choroszczy
Nr 181/2012 z dnia 5 października 2012 r. w sprawie
odbioru prac polegających na wykonaniu wyposażenia
placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o
nr geodezyjnym 101/12.
REGULAMIN PRACY KOMISJI ODBIOROWEJ
Komisja konkursowa.
1. Komisję odbiorową powołano w celu odbioru prac polegających na wykonaniu wyposażenia placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o nr geodezyjnym 101/12.
2. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący.
3. Komisja powoływana jest na czas przeprowadzenia odbioru prac polegających na wykonaniu wyposażenia placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o nr geodezyjnym 101/12.
4. Wraz z zakończeniem postępowania odbiorowego Komisja ulega rozwiązaniu.
Tryb pracy Komisji.
1. Komisja przeprowadza postępowanie odbiorowe w terminie wskazanym w niniejszym zarządzeniu.
2. Dokonując odbioru prac, polegających na wykonaniu wyposażenia placu zabaw w miejscowości Choroszcz na działce o nr geodezyjnym 101/12, Komisja bierze pod uwagę zgodność zakresu prac wskazanych w umowie z faktycznie wykonanymi
3. W posiedzeniu Komisji muszą uczestniczyć wszyscy jej członkowie.
4. Komisja, z przebiegu odbioru sporządza protokół zdawczo – odbiorczy.
5. Komisja o wyniku przeprowadzonego odbioru niezwłocznie zawiadamia Burmistrza Choroszczy.
6. Komisja nie jest upoważniona do zmiany umowy.
Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje Komisja.
2. Decyzja komisji jest ostateczna.
Metryka strony