Zarządzenie Nr 159/09

w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok

Zarządzenie Nr 159/09

Burmistrza Choroszczy

z dnia 20 marca 2009 r.

w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008r.

Na podstawie art. 199 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r.
o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104, z późn. zmianami ) oraz art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o Regionalnych Izbach Obrachunkowych ( Dz. U. Nr 85 poz. 428 z późn. zm. ) zarządzam:

§ 1

  1. Przyjąć :

1) Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 r., według którego:

- plan dochodów po dokonanych zmianach wynosi 29 826 401 zł

- wykonanie dochodów wynosi 29 824 393,07 zł

- plan wydatków po dokonanych zmianach wynosi 31 897 791 zł

- wykonanie wydatków wynosi 29 622 814,20 zł

- zgodnie z załącznikiem Nr 1,2,3.

2) Sprawozdanie z wykonania planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami – zgodnie z załącznikiem Nr 4

3) Sprawozdanie z wykonania planów zakładów budżetowych, dochodów własnych, GFOŚiGW – zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 2

Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 przekazać:

  1. Radzie Miejskiej w Choroszczy
  2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

Burmistrz

inż. Jerzy Ułanowicz

Załączniki dostępne pod zakładką: "Budżet" - Budżet na rok 2008, przyjęte zmiany i wykonanie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Kunikowska

Wprowadzający: Joanna Kunikowska

Data modyfikacji: 2009-03-20

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2009-03-20