Zarządzenie Nr 159/09
Zarządzenie Nr 159/09
Burmistrza Choroszczy
z dnia 20 marca 2009 r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008r.
Na podstawie art. 199 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r.
o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104, z późn. zmianami ) oraz art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o Regionalnych Izbach Obrachunkowych ( Dz. U. Nr 85 poz. 428 z późn. zm. ) zarządzam:
§ 1
- Przyjąć :
1) Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 r., według którego:
- plan dochodów po dokonanych zmianach wynosi 29 826 401 zł
- wykonanie dochodów wynosi 29 824 393,07 zł
- plan wydatków po dokonanych zmianach wynosi 31 897 791 zł
- wykonanie wydatków wynosi 29 622 814,20 zł
- zgodnie z załącznikiem Nr 1,2,3.
2) Sprawozdanie z wykonania planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami – zgodnie z załącznikiem Nr 4
3) Sprawozdanie z wykonania planów zakładów budżetowych, dochodów własnych, GFOŚiGW – zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 2
Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 przekazać:
- Radzie Miejskiej w Choroszczy
- Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Burmistrz
inż. Jerzy Ułanowicz
Załączniki dostępne pod zakładką: "Budżet" - Budżet na rok 2008, przyjęte zmiany i wykonanie
Metryka strony