Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2012 rok

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012r.

Zarządzenie Nr 216/2013

Burmistrza Choroszczy

z dnia 29 marca 2013 r.

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2012r.

Na podstawie art. 267 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240, z późn. zmianami ), oraz art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o Regionalnych Izbach Obrachunkowych ( Dz. U. Nr 85 poz. 428 z późn. zm. ) zarządzam:

§ 1

  1. Przedłożyć :

1) Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2012 r., według którego:

- plan dochodów po dokonanych zmianach wynosi 31 491 674 zł

- wykonanie dochodów wynosi 31 554 276,16 zł

- plan wydatków po dokonanych zmianach wynosi 34 293 662 zł

- wykonanie wydatków wynosi 33 131 665,45 zł

- zgodnie z załącznikiem Nr 1,2,3.

2) Sprawozdanie z wykonania planów finansowych zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami – zgodnie z załącznikiem Nr 4

3) Sprawozdanie z wykonania planów dochodów gromadzonych na wyodrębnionych rachunkach i wydatków nimi finansowanych – zgodnie z załącznikiem nr 5.

4) Informację o stanie mienia komunalnego – zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 2

Sprawozdanie, o którym mowa w § 1 przekazać:

  1. Radzie Miejskiej w Choroszczy
  2. Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

Burmistrz

inż. Jerzy Ułanowicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Kunikowska

Wprowadzający: Joanna Kunikowska

Data modyfikacji: 2013-04-02

Opublikował: Ewa Łukaszewicz

Data publikacji: 2013-04-02